Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego w zakładce REJESTRACJA oraz uiszczenie opłaty w terminie 14 dni od daty rejestracji, na indywidualny numer konta, który otrzymają Państwo e-mailem.
do 31 marca 2014 |
do 31 maja 2014 |
od 1 czerwca 2014 |
|
---|---|---|---|
Uczestnicy |
500 zł |
600 zł |
800 zł |
Pielęgniarki |
100 zł |
150 zł |
200 zł |
Lekarze Rodzinni * |
150 zł |
200 zł |
250 zł |
Osoba towarzysząca |
200 zł |
200 zł |
200 zł |
Spotkanie Towarzyskie |
150 zł |
150 zł |
150 zł |
Kurs EAGEN |
100 zł |
200 zł |
100 zł ** |
1. Rejestracji uczestnictwa prosimy dokonać za pośrednictwem strony internetowej
http://symposion.pl/xvi-kongres-ptge/rejestracja.
2. Po dokonaniu rejestracji otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia rejestracji oraz numerem konta, na który należy dokonać wpłaty.
3. Wpłaty na otrzymany numer konta należy dokonać w terminie 14 dni od daty rejestracji.
4. Termin rejestracji uczestnictwa upływa z dniem 8 września 2014. Przyjęcie zgłoszeń po tym terminie będzie możliwe jedynie w szczególnych przypadkach (kontakt w sprawie zgłoszeń po 8 września: , tel.: 502 286 148). Zasady te obowiązują zarówno w przypadku zgłoszeń indywidualnych, jak i zgłoszeń grupowych dokonywanych przez Firmy Farmaceutyczne.
5. W przypadku rejestracji w terminie krótszym niż 14 dni do dnia rozpoczęcia Kongresu, konieczne jest uiszczenie opłaty rejestracyjnej do dnia 11 września 2014.
Regulamin rejestracji i udziału dostępny jest TUTAJ.
Rezygnacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej faksem 61 662 81 71 lub e-mailem:
do dnia 28 sierpnia 2014 roku. Po tym terminie zwroty nie będą realizowane.
Na zakończenie Kongresu Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający uzyskanie punktów edukacyjnych.