Opłaty

Warunkiem uczestnictwa w Kursie  jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego oraz uiszczenie opłaty w terminie 14 dni od daty rejestracji, na indywidualny numer konta który otrzymają Państwo mailem po dokonaniu rejestracji.

Opłata zjazdowa wynosi

 

do 30.XI.2010

do 7.II.2011

po 7.II.2011

Uczestnik

300 zł

400 zł

500 zł

Osoba Towarzysząca

200 zł

200 zł

200 zł

Impreza Towarzysząca

100 zł

100 zł

100 zł

UWAGA! Dbając o Państwa komfort udziału w Obradach uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Opłata zjazdowa dla lekarzy obejmuje

  • wstęp na sesje naukowe
  • udział w wystawie medycznej
  • udział w Uroczystej Kolacji w dniu 9 kwietnia
  • teczkę z materiałami
  • identyfikator
  • certyfikat uczestnictwa
  • kawę i lunch w przerwach

Opłata za Osobę Towarzyszącą obejmuje

  • wstęp na wystawę medyczną
  • kawę i lunch w przerwach
  • udział w Uroczystości Inauguracji
  • udział w Imprezie Towarzyszącej

Rezygnacja

Rezygnacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej:

  • faksem: 61 662 81 71
  • e-mailem:

do dnia 15 marca 2011 roku. Po tym terminie zwroty nie będą realizowane.

Certyfikaty 

Na zakończenie Kursu Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający uzyskanie punktów edukacyjnych.

 

_______________________________________________________________________________________________

Złoty Partner Kursu

                      

realizacja: insys