1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
2 950 PLN (do 18 listopada 2011) |
3 250 PLN (od 19 listopada 2011) |
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%) |
2. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
3. Wypełnienie formularza on-line (rejestracja) na stronie symposion.pl/optymalizacja-podatkowa/rejestracja, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym
a Symposion Sp. z o.o. oraz stanowi upoważnienie do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
4. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od momentu rejestracji, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Konferencji.
5. Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto wygenerowane podczas rejestracji,
przesłane na podany adres poczty elektronicznej.
6. W przypadku rezygnacji nie później niż 20 dni przed rozpoczęciem Konferencji obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 50% opłaty za udział.
7. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 20 dni przed rozpoczęciem Konferencji pobierane jest 100% opłaty za udział.
8. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres: Symposion Sp. z o.o. 60-650 Poznań, ul. Obornicka 229.
9. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Konferencji powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
10. Niedokonanie wpłaty nie będzie traktowane jako rezygnacja z udziału w Konferencji.
11. Istnieje możliwość zmiany zgłoszonego uczestnika Konferencji, na innego pracownika firmy.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Konferencji.
13. Rejestracja oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rejestracji oraz w celach marketingowych dla Symposion Sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133 poz 883).
Szczegółowe informacje:
tel.(61) 66 28 180
tel. kom. 502 286 148
fax (61) 66 28 171
e-mail: [email protected]