Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego w zakładce REJESTRACJA oraz uiszczenie opłaty w terminie 14 dni od daty rejestracji na indywidualny numer konta, który otrzymają Państwo mailem.
Członkowie PTEG |
50 zł |
Członkowie Wielkopolskiego Oddziału PTG* |
50 zł |
Pozostali lekarze |
150 zł |
1. Rejestracji uczestnictwa prosimy dokonać za pośrednictwem strony internetowej
http://symposion.pl/ii-kongres-pteg/rejestracja.
2. Po dokonaniu rejestracji otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia rejestracji oraz numerem konta, na który należy dokonać wpłaty.
3. Wpłaty na otrzymany numer konta należy dokonać w terminie 14 dni od daty rejestracji.
4. Termin rejestracji uczestnictwa upływa z dniem 29 kwietnia 2014. Przyjęcie zgłoszeń po tym terminie będzie możliwe jedynie w szczególnych przypadkach (kontakt w sprawie zgłoszeń po 20 października: , tel.: 502 286 148). Zasady te obowiązują zarówno w przypadku zgłoszeń indywidualnych, jak i zgłoszeń grupowych dokonywanych przez Firmy Farmaceutyczne.
5. W przypadku rejestracji w terminie krótszym niż 14 dni do dnia rozpoczęcia Konferencji, konieczne jest uiszczenie opłaty rejestracyjnej do dnia 13 maja 2014.
Regulamin rejestracji i udziału dostępny jest TUTAJ.
Rezygnacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej faksem 61 662 81 71 lub e-mailem
do dnia 18 kwietnia 2014 roku. Po tym terminie zwroty nie będą realizowane.
Na zakończenie Kongresu Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający uzyskanie punktów edukacyjnych.