Opłaty
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie rejestracji za pośrednictwem strony internetowej zakładka REJESTRACJA. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Państwa adres e-mail wysłana zostanie informacja o numerze konta, na które należy dokonać wpłaty w ciągu 14 dni od rejestracji. Dla każdego uczestnika generowany jest indywidualny numer konta.
Opłaty
do 30.11.2011 |
do 30.01.2011 |
po 31.01.2011 |
|
---|---|---|---|
Uczestnicy |
150 zł |
250 zł |
350 zł |
Osoba towarzysząca |
50 zł |
100 zł |
150 zł |
Informujemy, że udział w Spotkaniu Towarzyskim jest bezpłatny i nie zawiera się w opłacie konferencyjnej!
Opłata Konferencyjna obejmuje
- udział w sesjach,
- wstęp na wystawę firm farmaceutycznych,
- identyfikator,
- certyfikat uczestnictwa,
- poczęstunek kawowy w przerwach i lunch.
Opłata za Osobę Towarzyszącą obejmuje
- wstęp na wystawę firm farmaceutycznych,
- identyfikator,
- poczęstunek kawowy w przerwach i lunch.
Zgłoszenia udziału w Konferencji przyjmowane będą do momentu wyczerpania miejsc, najpóźniej do dnia 10 marca 2011 r
Rezygnacja
Rezygnacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej:
- faksem: 61 662 81 71
- e-mailem:
do dnia 25 lutego 2011 roku. Po tym terminie zwroty nie będą realizowane.